• Предмет: Қазақ тiлi
  • Автор: mqdepeng
  • Вопрос задан 5 лет назад

Адамзат бугiнгi танда әлеуметтік шиеленісті ершiтетін қоғамдык індеттердiң бұғауынан кұрық үзіп, құтыла алмай отыр, бірак конiлге үміт ұялатар мүмкіндіктер де жок емес XIX-XX гасырларда адам баласы ғылым мен техникалык прогресте бұрын сонды болмаган галамат жетістіктерге кол жеткізді. Нагыз гылым дегеніміз-галам мен ондагы кұбылыстардын астарына үңіліп, шынайы мәнiн ұтыну және оның арқасындагы Ұлы Құдiреттiн мұратын сезіну. Табигатты озiне багындырарлыктай мүмкiндiк те жаратылган адам баласы ғаламды танып-білуге, білгендерін кокейiнде түюге тиісті Конiлге туйiп, кокейге токыгандары аркылы табигатты курыкатып бас білдірген тайыншадай дегенiне кондiрiп, ыкпал жасаудың жолдарын карастырады. Бұл - табигаттын адамға аманат етiлуi, ал адамның Жаратушының әмірлеріне мойынсұнып, құл екенiн сезiнуi дегенге саяды. Казiргi жагдайга ой жүгіртсек, физика, химия, астрономия, медицина, т.б ғыл салалары уакыт озған сайын адам баласынын игiлiгi ушін түрлі жетістіктерін алга тартуда. Осыган карап гылым мен технология адам баласынын игiлiгi үшiн екендiгiн пайымдаймыз. Бұдан үрейленудiн де ж онi жок. Баска келер катерді ғылым-білімнен немесе ғылым-біліммен каруланган дуниеден іздеу бос әурешілік, нагыз катер надандыкта, санасыздыкта және жауапкершіліктен жалтарган табансыздыкта Кейде гылым-бiлiмге сүйеніп, он ойланып, тоғыз толганган іс-әрекеттеріміздің өзі онды нәтиже бермей жататындыгы белгілі. Бұған түсіністікпен караган жон. Ал бiрак білімсіздік-тін, жоспарсыздыктын әрдайым тұйыққа тірейтіндігін ұмытпау қажет.Мәтіндегі негізгі ой тұжырым және қай абзацта ғылым туралы айтып тұр пжпжжп дам 10 баллов​

Ответы

Ответ дал: nurlanaisha877
1

Ответ:D)барлык абзацта

ой тужырым:Мәтін бiлім білімнің жалпы адамзаттың игілігі үшін көрінісі екендігі және оның сан алуан қыры мен сыры бары туралы жазылған.

Вас заинтересует