• Предмет: История
  • Автор: naryanakarpiy
  • Вопрос задан 1 год назад

ПИТАННЯ: 17/24
У якій країні в XVI столітті робили найкращі меблі в Європі?

Ответы

Ответ дал: Slavko232
2

У Англії побили знатні меблі


naryanakarpiy: тут нема такого варіанту відповідей
naryanakarpiy: Італія,Іспанія,Голандія,Франція
Slavko232: Ааа у 16ст тоді, буде Франція
naryanakarpiy: спасибо
Ответ дал: chepyrnaiaulia
0

Відповідь:

Пояснення:

В наступних XVI, XVII ст. інтер’єри ста­ють багатшими, а меблі — коштовнішими. В описах панських садиб того часу згадуються меблі різьблені і «саджені», тобто оздоблені інтарсією, а також з мальованим орнаментом. Стіни кімнат прикрашалися килимами і гобе­ленами.

Матеріал, з якого виготовлялися меблі, був різноманітний. Найбільш цінні різьблені меб­лі робили з привізного чорного і коричневого дерева, а також з горіха, забарвлюючи його в бронзовий колір. З місцевих порід частіше вживали дуже зручну для різьблення липу, рідше дуб, а з хвойних дерев — кедр, сосну.

З технік декорування виробів, які застосо­вувались у той час, чільне місце належить різьбі, не менш поширеним було й орнамен­тальне малювання. Розповсюдженою в XVI — XVIII ст. була також інтарсія. Вона виникла як чисто столярська художня техніка на про­тивагу різьбі і малюванню. Згодом появилася накладна інтарсія — техніка вирізування з форніру орнаментальних мотивів і наклею­вання їх на площу предмета. Майже одночас­но з накладною інтарсією столяри застосо­вують наклеювання половинок різних, пере­важно архітектурного характеру, елементів, окремо формованих на токарному верстаті.

Одним з найбільш вживаних предметів меблювання того часу була скриня, поши­ренню якої в однаковій мірі сприяли зруч­ність користування нею і стародавні традиції. Протягом XV—XVI ст. скрині змінювали свій вигляд відповідно до потреб та естетичних смаків. У другій половині XVI — XVII ст. з’яв­ляється велика кількість типів скринь, які слу­жили не лише для зберігання одягу та інших дрібних речей. Поряд із стільцями, кріслами і лавами їх використовували для сидіння і спання, а високі скрині правили за столи.

Ренесансові скрині відзначаються гармо­нією класичних пропорцій і побудовані за чітким архітектурним принципом. Усі того­часні типи їх мають більш або менш розви­нуту цокольну частину. Бокові пілястри — залишки конструкційних деталей середньо­віччя — обмежують з боків прямокутне передне поле. Легкий карниз завершує фасад предмета.

В XVI ст. передня стінка скринь поділя­лася на два і більше окремо обрамлених поля, які згодом набрали форми арок, характерних для ренесансної архітектури. Завдяки підпо­рам, виконаним у вигляді точених плоских куль, вони стали легшими.

Досить багата рослинна і фігурна різьбле­на орнаментика скринь, заснована на антич­ному декорі. Вона вміло пристосована до форми скрині і з тонким смаком заповнює поля і обрамлення фасаду. Поряд з антични­ми використовувалися характерні для Украї­ни мотиви сільської природи.

Наприкінці XVI ст. збагачується пластич­не декорування, особливо характерний для цього періоду фігурний орнамент. На зміну пілястрам приходять герми або маскарони, підпорки роблять у формі лап чи тварин.

Подібно до скринь оформлялися також коробки і шкатулки для зберігання дрібних речей і дорогоцінностей.

Вас заинтересует