Які відомі канони в образотворчому мистецтві Стародавнього Єгипту?
помогите пожалуйста ​

Ответы

Ответ дал: daraslimes21777
2

Ответ:

Скульптура

[Канон створення Єгипетської скульптури були дуже суворими: колір тіла чоловіка повинна була бути темнішою за колір тіла жіночої скульптури. Руки сидячої людини повинні були бути виключно на колінах, тулуб розташований під прямим кутом. У стоячої людини, руки повинні були бути витягнуті вздовж тулуба, ліва нога висунута вперед. (Не потрапляють під ці канони писарі, які зображуються у позі лотоса, а також зображення людей низького статусу: чиновники, військові і т.д.)

Обов'язково для всіх скульптур була пряма постановка голови та наявність атребутів професії або влади, до якої відноситься зображена людина. До речі, найчастіше царів та богів зображували сидячими на троні, або стоячими (руки або схрещені на грудях, або розташовані на колінах).Також існували певні правила зображення єгипетських богів. Наприклад, Бога Тора слід було завжди зображувати з головою сокола, бога Анібуса з головю шакала і т.д. Зображення царських осіб залишалися незмінними на протязі всієї історії. Монархи зображувалися з оголеним торсом, одягненими в спідницю, голова з головним убором і церемоніальна борода, акуратні риси обличчя і незмінне вираження скляних очей.]

Живопис

[Всі зображення яскраво розфарбовували. Кам'яна поверхня ретельно готувалася до розфарбування. Грубий шар бруду з більш м'яким шаром гіпсу зверху, потім вапняк. Будівельні пігменти були мінеральними, задля того щоб захисти зображення від сонячного світла. Фарба зазвичай складалася з яєчної темпери, різноманітної в'язкої речовини та смоли. Основними кольорами які використовували під час малювання — червоний, синій, чорний, золотий, зелений. Зверху живопис покривали шаром лаку або смоли, щоб зображення зберіглося надовго. В цей час склалися правила створення картин. Згідно з ними постать головної діючої особи зображується крупніше й більше, ніж всі інші. Голова і ноги людини зображується у профіль, торс і очі написані у фас.]

Рельєф

[У період Стародавнього Царства був більш популярний цей вид образотворчого мистецтва. Скульпутрна композиція виконана на площині. Зображення опукле, виступає над плоскою поверхнею на половину його об'єму. Плоский силует малюнка підкреслюють узагальненим контуром, близьким до геометризованого. Традиція використання контрастних кольорів залишається непорушною. Техніка рельєфу включала в себе три етапи: малюнок фарбами на підготовленій площіні, вибірка рельєфу, остаточне розфарбування. У розписах використовували мінеральні фарби, які були зроблені з вохри, тертого малахіту, лазуриту та сажі. У мистецтві Стародавнього Єгипту описують два типи рельєфу – барельєф (на якому фон навколо фігур виділявся) і рельєф (з поглибленим контуром, але зі збереженим фоном). Всі етапи роботи були пов'язані з великлю системою правил. Торс зображується в фас або в три четверті, голова і ноги в профіль.]

Объяснение:

Я намагалася розписати це більш стисло, тому там можуть бути не всі подробиці Стародавнього Єгипетського мистецтва. [Включаючи значної зміни та різниці мистецтва під час Стародавнього Царства, Середнього Царства, Нового Царства. Я записала лише базу, яка по правилам майже не змінювалась]


dkskke: благодарю вы мне очень сильно помогли!!!
Вас заинтересует