• Предмет: Музыка
  • Автор: Lucrfer
  • Вопрос задан 5 месяцев назад

С. Прокоф'єва "Танець лицарів" з балету "Ромео і Джульетта" история створення цього світового шедвра.​

Ответы

Ответ дал: annastefm1004
1

Відповідь:

Сергій Прокоф'єв, який прийняв революційні перетворення в росії вельми скептично і вуха навесні 1918 року за кордон, дуже сумував за залишеною ним батьківщиною. Вже наприкінці 1932 року композитор, втомлений від закордонних мандрівок, впевнено повідомив журналістам, що має намір остаточно повернутися до Радянського Союзу, за життям якого уважно спостерігав новини з преси. Він мріяв помандрувати рідною країною, познайомитися з ударними будівлями, такими як Дніпробуд, і відобразити у своїх майбутніх творах ентузіазм людей та гігантські успіхи молодої держави.Повернувшись 1934 року до москви, Прокоф'єв негайно включився у творче життя країни, оскільки всім серцем намагався вжитися і пізнати нову росію. Сергій Сергійович зустрічався зі старими друзями: Мясковським, Асаф'євим, і щиро радів їхнім успіхам, а також цікавився роботами молодих композиторів. Він насолоджувався повітрям батьківщини і при кожній нагоді виїжджав на природу, щоб помилуватися її красою. Це був довгоочікуваний зіткнення з росією, яке надихало впливало на композитора.На той час головним творчим завданням композитора було завоювати визнання вітчизняних слухачів. Його захопила ідея про нову музичну виставу із сюжетом про нову людину та героїчне подолання перешкод. Прокоф'єв багато читав творів радянських літераторів, а також знайомитись з оперними та балетними лібретто. Втім, восени 1934 року Сергій Сергійович з листування з Асаф'євим дізнався, що в Ленінграді завідувач літературної частини Малого оперного театру Адріан Піотровський розглядає до постановки два оперні сюжети та обидва за Пушкіним:«Арап Петра Великого» та «Капітанська донька». Прокоф'єв з'їздив до Ленінграда, але справа закінчилася лише знайомством з Адріаном Івановичем. Напередодні нового року Піотровський знову викликав Прокоф'єва до себе і цього разу, щоб вибрати сюжет для балету. Проте вся надана композитору тематика знову була сучасної, та якщо з епохи Середньовіччя. Проте, запропонована шекспірівська історія про «Ромео і Джульєтту» дуже зацікавила Сергія Сергійовича, оскільки саме у музичному матеріалі даний сюжет він у повною мірою міг би втілити ліричну образність, що переповнювала його через край.

Вас заинтересует