• Предмет: Қазақ тiлi
  • Автор: linksq01
  • Вопрос задан 5 месяцев назад

СРОЧНО НАДО ПОЖАЛУЙСТА, ЗАВТРА СОР!!!!!!Напишите эссе на тему «Бүркітшілік – аңшылықтың белгісі» атты тақырыпта пікір білдіріп, 2 аргумент келтіре отырып, эссе құрылымында шартты райды қолданыңыз.
.«Қазіргі саятшылдық өнер» атты тақырыпта пікір білдіріп, 2 аргумент келтіре отырып, эссе құрылымында бұйрық райды қолданыңыз.​


karakbaevaaazhan: аа ой
karakbaevaaazhan: прости

Ответы

Ответ дал: karakbaevaaazhan
8

Ответ:

Қыран құстармен аңға шығады. Саятшылықта өнердің бір түрі. Құс салып аңға шығатын адам «құсбегі» -, деп аталады. Құсбегі де табиғаттан берілген сый. Ол қыран құсты тәрбиелеп, олардың табиғатын түсінеді, қай уақытта аңға шығу керек екендігін біледі. Мұндай адамдар қазір де бар, бірақ аз. Қолға үйрету үшін мына қыран құстар ыңғайлы: бүркіт, сұңқар, қаршыға]=. Негізінде аңшы адамдар – құсбегілер бүркітті қолға үйретіп, аңға салған. Түріне, аңға түсу қабылетіне қарап мына түрлерге бөліп, атаған: тастүлек, мұзбұлақ, көк түбіт, май түбіт, барқын, баршын, т.б. Аңшы құстарды өте жоғары бағалаған. Мұндай құстардың өз жабдықтары болады: құндақ, томағақалпақ, тұғыр, балақ бау, желі бау –байлауыш. Қыран құстарды қолға ұстап, тәрбиелеу үшін өзі бір үлкен ғылыми әдістерді меңгеру керек. Әбден дайын болған бүркітті қыс түскен соң қасқырға, түлкіге, қарсаққа, сайғаққа салған. Жазда, күзде –қазға, үйрекке, қырғауылға, т.б. құстарға салған. Аңшылардың көптен күткен аңға салу күні «сонар» - деп аталған. Сонар – желсіз, ашық күндері. Бұл күндері аңның ізі қарда анық көрінеді. Сонар үшке бөлінеді: 1 – ұзақ сонар, 2- келте сонар, 3 – қан сонар. Қан сонарда аңшының жолы болып олжалы қайтқан. Аңшының аңнан табыспен қайтуы ауылы үшін мереке болған. Олар өздерінің аңшыларын мақтанышпен қарсы алып, оларды мақтан тұтқан. Саятшылық тек қызық үшін уақыт өткізу үшін емес. Ол үлкен өнер.


karakbaevaaazhan: сама прочитай
linksq01: я чо знаю что тут написано, Я пацан
karakbaevaaazhan: щя подажди я прочитаю потом расскажу
linksq01: окей
karakbaevaaazhan: правильно
linksq01: спасибо, ток я не понял почему ты вначале сказал то что незнаешь то что текст правильный или нет
linksq01: братан ты тут вывод вроде забыл написать
cloudgirl281: аңшылық саятшылық қазақтың байырғы да қосалқы кәсібінің, сондай-ақ көшпелілер үшін күнкөріс әрі көңіл көтеру дәстүрі.Бұл кәсіптің маманын аңшы әрі саятшы деп атаған. Аңшылықтың бейнеті көп , еңбек шығыны аз , бірақ табысы құнды. Бағалы аң терісі, еті , қауырсыны , мамығы қай қайсысы да адамдардың қажетіне жараған.
cloudgirl281: Құрал сайманның үнемі жетіліп отыруы аңшылықтың да өзгеріп отыруына әсер етті. Ертеде адам ор қазып , тор , тұзақ , қақпан құрған , кейін ит қосып , құс салған , садақпен , мылтықпен атып алған
cloudgirl281: это всё весь текст
Ответ дал: sagiratoleuova
19

Ответ:

A.

Аңшылық

Қазіргі Қазақстан жерінде адамдар аңшылықпен ежелгі палеолит дәуірінен айналысқан. Мысалы, Үшбұлақ қойнауында (Қаратау қаласының солтүстік-батыс жағында 36 км жерде) мустье дәуірінде өмір сүрген аңшылардың шағын топтарының қысқа мерзімді тұрақтарының ізі сақталған. Ондай тұрақтар суатқа келетін аңдарды (бизон, бұғы, киік, жылқы) аңдуға қолайлы бұлақ түбіне салынған. Соңғы палеолит дәуірінде ірі жануарларды аулау, адам қорегінің басты негізі болды. Мысалы, адамдар Жайық өзенінің бойынан мамонттар мен жүндес мүйізтұмсықтарды аулап, олардың сүйектерінен әр түрлі кескіштер, қырғыштар, найзалар мен сүңгілердің ұштары, шанышқылар, лақтырылатын найзалар, сүйек инелер, біздер жасаған. Сонымен қатар адамдар аң терісінен киім тігуді де үйренген. Аң аулау дәстүрлері мен тәжірибелері ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып, аң аулау шаруашылығы дамыған.


sagiratoleuova: ия
sagiratoleuova: да
karakbaevaaazhan: это неправильно
sagiratoleuova: правильно
karakbaevaaazhan: нет
karakbaevaaazhan: озн окып корси
sagiratoleuova: окыдым
karakbaevaaazhan: сеныкы баскаша бурынгы кзды айтып кеткеего
karakbaevaaazhan: заманды*
sunanuralin2000: идите наху.й
Вас заинтересует