• Предмет: Информатика
  • Автор: grechkvvv81
  • Вопрос задан 5 месяцев назад

Як працює скретч?
Будь ласкааа не шарю у інформатиці((

Ответы

Ответ дал: kseniap1806
1
Щоби створити перший проєкт у Скретч, потрібно спочатку вивчити область кодування та її можливості. Крім того, корисним буде розпочати використання Scratch з вивчення інших проєктів та розробок. Це дасть розуміння можливостей, що їх має Скретч.

Далі можна копіювати чужий проєкт та змінювати його відповідно до власного задуму. Після цього можна спробувати створити власний проєкт із нуля. Для цього ви можете запропонувати дитині зробити аналог її улюбленої відеогри.
что такое скретч
Важливими етапами для опанування Scratch буде вивчення того, як створювати функції, управляти об’єктами чи то пак спрайтами, як організувати взаємодію між об’єктами, як клонувати об’єкти та управляти клонами. Крім того, дитина може навчитися симулювати гравітацію, працювати зі списками, управляти кольорами та звуковими ефектами.

Вивчення візуальної мови кодування Скретч – цікаве та приємне заняття, зокрема, завдяки ігровому формату. Однак не виключено, що дитина матиме певні складнощі з опануванням деяких можливостей та функцій. У такому випадку хорошим рішенням будуть індивідуальні заняття з викладачем із програмування.

Разом із фахівцем дитина зможе не лише навчитися основ, а й створити свій ідеальний проєкт із застосуванням максимальної кількості функцій цієї мови. На відміну від курсів програмування, заняття з репетитором будуть відбуватися в індивідуальному форматі, тож будь-яка програмувальна мрія дитини зможе втілитися в реальність. Репетитора з програмування ви завжди можете знайти на сайті BUKI.

grechkvvv81: Дякуююю
Ответ дал: Mirox921
1

Scratch - це багатофункціональний візуальний інтерфейс для створення програм та ігор. Scratch розроблений для дітей та підлітків, але також може використовуватися вчителями та батьками, щоб навчати програмуванню.

Ідея Scratch полягає в тому, щоб надати користувачам можливість створювати програми, перетягуючи графічні блоки, що представляють різні команди, на візуальному інтерфейсі. Користувачі можуть складати блоки разом, щоб створити послідовності команд, які можуть керувати графічними об'єктами на екрані.

Scratch використовує текстову мову програмування, засновану на Squeak Smalltalk. Програми, створені в Scratch, зберігаються у форматі проекту та можуть бути опубліковані в Інтернеті або експортовані у виконуваний файл.

Основні елементи Scratch включають:

Сцена: місце, де відбувається взаємодія між графічними об'єктами, створеними користувачем.

Графічні об'єкти: об'єкти, що відображаються на сцені та керуються програмами, створеними користувачем.

Блоки команд: графічні блоки, які представляють різні команди та їх параметри, які можна перетягувати на сцену, щоб скласти програму.


grechkvvv81: Дякуююю
Вас заинтересует