• Предмет: Информатика
  • Автор: dkitasyuk
  • Вопрос задан 3 месяца назад

2. Складіть програму, яка малює на екрані літери вашого імені.Будь ласка дуже потрібно КДО ​або Даня


2njnqnqnsj: На якій мові програмування?
dkitasyuk: пайтон

Ответы

Ответ дал: vanvanyatk
0

Ответ:

import turtle

# створюємо вікно для малювання

wn = turtle.Screen()

# створюємо черепашку

t = turtle.Turtle()

# встановлюємо розмір та швидкість черепашки

t.pensize(3)

t.speed(2)

# малюємо літери вашого імені

t.penup()

t.goto(-200, 0)  # початкова позиція черепашки

t.pendown()

t.forward(50)

t.left(90)

t.forward(100)

t.left(90)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.left(90)

t.forward(100)

t.penup()

t.goto(-100, 0)  # початкова позиція черепашки

t.pendown()

t.left(90)

t.forward(100)

t.right(90)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.left(180)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.penup()

t.goto(0, 0)  # початкова позиція черепашки

t.pendown()

t.left(90)

t.forward(100)

t.right(90)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.left(180)

t.forward(50)

t.right(90)

t.forward(50)

t.penup()

t.goto(100, 0)  # початкова позиція черепашки

t.pendown()

t.left(90)

t.forward(100)

t.right(90)

t.forward(50)

t.right(135)

t.forward(70.7)

t.right(135)

t.forward(50)

# закриваємо вікно після кліку на нього

wn.exitonclick()

Объяснение:


dkitasyuk: воно не правильно зробило
Вас заинтересует