• Предмет: Информатика
  • Автор: enabogdan16
  • Вопрос задан 4 месяца назад

в середовищі Scratch 2? 1. Що таке спрайти 2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch 2? Як їх можна переглянути? 3. Якими способами можна змінити значення властивостей об'єк- TiB у середовищі Scratch 2? 4. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змi- нити тло Сцени? 5°. Якими способами можна створити новий спрайт у середовищі Scratch 2? 6. Які дії можна виконувати над об'єктами в середовищі Scratch 2? Які засоби для цього можна використати? 7*. Як можна змінювати значення властивостей об'єктів під час ви- конання проекту в Scratch 2? 8*. Які програмні події існують у середовищі Seratch 2? 9. Які команди можна використати для опрацювання подій у се- редовищі Scratch 2? Де вони розміщені? 10. Чи можна в середовищі Scratch 2 скласти кілька скриптів для одного об'єкта; різні скрипти для різних об'єктів; однакові скрипти для різних об'єктів?​

Ответы

Ответ дал: Аноним
2

Відповідь:Спрайти - це графічні об'єкти, які можна створювати та маніпулювати в середовищі Scratch 2. Вони можуть бути анімовані та рухатися, а також взаємодіяти з іншими об'єктами у проекті.

Об'єкти у середовищі Scratch 2 мають різні властивості, зокрема координати, розмір, напрямок, швидкість руху, зображення та звукові ефекти. Їх можна переглянути в панелі властивостей, яка з'являється, коли об'єкт вибраний на сцені.

Значення властивостей об'єктів можна змінити за допомогою блоків програмування у Scratch 2. Наприклад, за допомогою блоку "Змінити x на" можна змінити координату x об'єкта на задане число.

Об'єкт Сцена має різні властивості, зокрема розмір, тло та звукові ефекти. Тло сцени можна змінити, вибравши пункт "Тло сцени" в меню "Костюми" та вибравши новий образ.

Щоб створити новий спрайт, можна вибрати пункт "Створити спрайт" у меню "Файл" або скористатися блоком програмування "Створити новий спрайт".

Об'єкти у середовищі Scratch 2 можна рухати, анімувати, міняти їх зображення та звукові ефекти, змінювати їх властивості, реагувати на події та взаємодіяти з іншими об'єктами. Для цього можна використовувати блоки програмування, які знаходяться у палітрі блоків.

Значення властивостей об'єктів можна змінювати під час виконання проекту, наприклад, відповідно до дій користувача. Для цього можна використовуват

Пояснення:

Вас заинтересует