• Предмет: Информатика
  • Автор: irynkakaspruk
  • Вопрос задан 5 месяцев назад

Python гра в монстра якщо бити монстра сильно тоді 20 хп в нього віднімає і в гравця теж а якщо легко то в монстра віднімає 10 і в гравця


irynkakaspruk: Пж поможіть
irynkakaspruk: Дам ще 40 балів пж поможіть !!!!!!!₴
abob334: відзнач як найкраще рішення, буду вдячний

Ответы

Ответ дал: abob334
2

Ось приклад коду на Python для гри в монстра, яка відповідає опису, який ви надали:

import random

player_hp = 100

monster_hp = 100

def attack(difficulty):

   if difficulty == 'hard':

       damage = random.randint(10, 20)

       player_damage = random.randint(10, 20)

   elif difficulty == 'easy':

       damage = random.randint(5, 10)

       player_damage = random.randint(5, 10)

   else:

       print("Invalid difficulty level")

       return

   global player_hp

   global monster_hp

   monster_hp -= damage

   player_hp -= player_damage

   print(f"You attacked the monster and did {damage} damage. The monster has {monster_hp} HP left.")

   print(f"The monster attacked you and did {player_damage} damage. You have {player_hp} HP left.")

while player_hp > 0 and monster_hp > 0:

   difficulty = input("Enter difficulty level (easy/hard): ")

   attack(difficulty)

if player_hp <= 0:

   print("You lost the game")

else:

   print("You won the game")

Цей код містить функцію attack(), яка виконує атаку на монстра, в залежності від рівня складності, переданого як параметр. Якщо рівень складності - "hard", то монстр отримує випадковий урон від 10 до 20, і гравець отримує випадковий урон від 10 до 20. Якщо рівень складності - "easy", то монстр отримує випадковий урон від 5 до 10, і гравець отримує випадковий урон від 5 до 10. Якщо рівень складності недійсний, то функція виводить повідомлення про недійсний рівень складності і повертається.

Функція attack() також віднімає урон від монстра та гравця, оновлюючи змінні monster_hp та player_hp. Після кожної атаки функція виводить повідомлення про те, скільки урону було завдано монстру та гравцю, а також скільки здоров'я залишилося у кожного з них.

Головний цикл програми запитує користувача про рівень складності та викликає функцію attack(). Гра триває, доки здоров'я гравця та монстра більше 0.


irynkakaspruk: Дуже дякую
irynkakaspruk: ❤️
abob334: немає за що
Вас заинтересует