• Предмет: Информатика
  • Автор: stepannarpakovic
  • Вопрос задан 4 месяца назад

Намалювати свій будиночок у середовищі Python. У бібліотеці Tkinter. Щоб намалювати будинок, нам потрібно зробити прямокутники (будинок, вікна, двері), дах (багатокутник), стовбур дерева (товста лінія), крона дерева (овал).​

Ответы

Ответ дал: Artemgtg
2

from tkinter import *

# Створюємо вікно

root = Tk()

# Налаштовуємо вікно

root.title("Мій будинок")

root.geometry("400x400")

# Створюємо прямокутник будинку

house = Canvas(root, width=200, height=200)

house.create_rectangle(50, 100, 250, 300, fill="grey")

house.pack()

# Створюємо прямокутники для вікон

window1 = Canvas(root, width=50, height=50)

window1.create_rectangle(70, 120, 100, 150, fill="white")

window1.pack()

window2 = Canvas(root, width=50, height=50)

window2.create_rectangle(180, 120, 210, 150, fill="white")

window2.pack()

# Створюємо прямокутник для дверей

door = Canvas(root, width=50, height=100)

door.create_rectangle(120, 200, 170, 300, fill="brown")

door.pack()

# Створюємо багатокутник для даху

roof = Canvas(root, width=200, height=100)

roof.create_polygon(50, 100, 250, 100, 150, 50, fill="red")

roof.pack()

# Створюємо товсту лінію для стовбура дерева

trunk = Canvas(root, width=50, height=100)

trunk.create_line(25, 0, 25, 100, width=10)

trunk.pack()

# Створюємо овал для крони дерева

leaves = Canvas(root, width=100, height=100)

leaves.create_oval(0, 0, 100, 100, fill="green")

leaves.pack()

# Запускаємо цикл обробки подій

root.mainloop()

Ви можете змінити розміри та розташування елементів, щоб створити свій власний дизайн будинку.

Вас заинтересует