• Предмет: Информатика
  • Автор: vodimnazaruk
  • Вопрос задан 4 месяца назад

Використати фон для Сцени Небо, по якому рухаються Спрайти (Літаки): один український і ворожий.
Задати рух якщо натиснута стрілка вверх, то рухатись ліворуч, якщо стрілка вниз, то рухатись праворуч.
Доходячи до стінки сцени, розвертати літаки у протилежному напрямку, використовуючи зміну координат.
При лобовій» зустрічі об'єктів використати мовну бульбашку "Ура, привиду Києва!" г вітання звуковий ефект.​

Ответы

Ответ дал: mirassatym1
0

Ответ:

Для реалізації даної задачі необхідно використати середовище розробки ігор Unity та мову програмування C#.

1. Створення сцени:

Створіть новий проект в Unity та додайте на сцену спрайти літаків, а також фон зображення неба.

Додайте компоненти Rigidbody2D до кожного літака, щоб дозволити їм рухатись фізично.

Додайте скрипт, що буде відповідати за рух літаків та їх взаємодію.

2. Рух літаків:

Для руху літаків потрібно зчитувати вхідні дані з клавіатури та відповідно змінювати координати літаків.

Якщо користувач натискає стрілку вгору, літак повинен рухатись ліворуч, якщо стрілка вниз, то праворуч. Для зміни координати використовуйте функцію transform.Translate().

3. Розвертання літаків:

Якщо літак доходить до стінки, він повинен розвернутися та продовжувати рух в протилежному напрямку.

Для цього перевірте координати літаків та змініть напрямок їх руху, використовуючи функцію transform.localScale.

4. Взаємодія літаків:

Якщо літаки зіштовхуються («лобова зустріч»), потрібно вивести на екран мовну бульбашку з текстом "Ура, привиду Києва!" та відтворити звуковий ефект вітання.

Для виведення мовної бульбашки використайте функцію Instantiate() та текстове поле. Для відтворення звукового ефекту використайте AudioSource.

5. Потенціометр:

Додайте потенціометр до схеми та підключіть його до аналогового входу плати Arduino.

Зчитуйте значення потен


vodimnazaruk: В можна в середовищі Scratch?
Вас заинтересует