• Предмет: Информатика
  • Автор: chel0vek65
  • Вопрос задан 4 месяца назад

ПОМОГИТЕ ПЖЖЖ!!! ДАЮ 15 БАЛЛОВ!!!

Приложения:

Ответы

Ответ дал: funtgames4544
0

Ответ:

1.Отримання введення користувача, натискання клавіші, рух миші, зіткнення об'єктів, початок анімації, завершення анімації, початок звуку, завершення звуку, клік на об'єкті, зміна змінної, зміна позиції об'єкта, початок таймеру, завершення таймеру, перехід до іншої сцени, завантаження ресурсу, збереження гри, завантаження гри.

2.У Scratch є спеціальний блок, який можна використовувати для зв'язку між спрайтами, це блок "Broadcast". За допомогою цього блоку виконавець може створювати власні події та відправляти їх іншим спрайтам, щоб вони виконували певні дії.Щоб відправити повідомлення іншому спрайту, треба додати блок "Broadcast" до скрипту першого спрайту, та вказати назву повідомлення. Потім у скрипті іншого спрайту додається блок "When I receive" з тією ж назвою повідомлення. Усередині цього блоку можна розмістити інші блоки, які повинні бути виконані при отриманні повідомлення.Таким чином, виконавець може змусити інший спрайт виконати певну команду, відправивши йому відповідне повідомлення за допомогою блоку "Broadcast".Таким чином, виконавець може змусити інший спрайт виконати певну команду, відправивши йому відповідне повідомлення за допомогою блоку "Broadcast".

3.Вкладені цикли в Скретчі використовуються для повторення певних дій неодноразово залежно від умов, що можуть змінюватися.

Наприклад, якщо є потреба відтворити деякий код декілька разів для кожного елементу зі списку, то можна використовувати вкладений цикл. Основний цикл перебирає елементи списку, а вкладений цикл виконує дії для кожного елементу окремо.Іншим прикладом використання вкладених циклів є створення таблиць або матриць. В цьому випадку внутрішній цикл відповідає за заповнення одного рядка таблиці, а зовнішній цикл - за заповнення всієї таблиці.

Також вкладені цикли можуть використовуватися для створення складніших алгоритмів з пов'язаними діями, які повторюються залежно від умов.

4.Для малювання квадрата та кола в програмі Scratch можна використати цикл "повторити N раз", де N - кількість повторень.

Для малювання квадрата потрібно використати блок малювання "малювати" та блоки переміщення спрайту "перемістити на" або "перемістити на х і у". Для малювання квадрата потрібно виконати такі дії:

Повторити 4 рази:

Малювати на відстані 50

Переміститись на відстань 50 праворуч

Переміститись на відстань 50 вниз

Для малювання кола потрібно використати блок малювання "малювати" та блоки повороту спрайту "повернутись на" або "повернутись на N градусів". Для малювання кола потрібно виконати такі дії:

Повторити 360 разів:

Малювати на відстані 1

Повернутись на 1 градус вліво

5.Блок «Керування» є одним з основних блоків у програмі Scratch і використовується для керування ходом виконання програми. Цей блок дозволяє здійснювати різноманітні дії, такі як управління послідовністю виконання команд, повторення чи переривання виконання програми, виконання дій у залежності від умови, заданої користувачем, та багато іншого.

Вас заинтересует