• Предмет: Информатика
  • Автор: andreylycenko328
  • Вопрос задан 4 месяца назад

Використаємо в проекті три перемикачі та кнопку (мал. 6.75). Створимо процедуру - обробник події Click для кнопки та до її тексту додамо таку команду: if choice.get(): == 1: root.title('Заголовок змiнений') elif choice.get() == 2: root['bg'] = 'red' else: root.geometry('600x300') Ik 6 Заголовок C Колір Розміри Змінити Розпочинатися виконання цієї команди буде з визначення значення змінної choice. Якщо під час настання події Click для кноп- ки буде вибрано перший перемикач, то буде істинним значення логічного визoice. get(): 1. Тому виконається команда змінен- Ня заголовка вікна, а інші частини цієї коман- ди розгалуження виконуватися не будуть. == Якщо під час настання події Click для кнопки буде вибрано другий перемикач, 1 буде False. Тому буде виконува- то значення логічного виразу choice.get() тися команда перевірки умови після ключового слова elif. При її виконанні визна- чається значення змінної сhoice. Оскільки буде вибрано другий перемикач, то це значення дорівнює 2. Тому виконається команда змiнення кольору вікна, а інші частини команди розгалуження виконуватися не будуть. Якщо ж під час настання події Click для кнопки буде вибрано третій перемикач, то == 1 буде False. Тому буде виконуватися ко- значення логічного виразу сhoice.get() манди перевірки умови після ключового слова elif. Оскільки другий перемикач не ви- 2 буде False. Тоді будуть викону- брано, то значення логічного виразу choice.get() ватися команди після ключового слова else, тобто команди змінення розмірів вікна. == Якщо під час виконання проекту не вибрати жодного з перемикачів, а вибра- ти кнопку, то зміняться розміри вікна (подумайте самостійно, чому відбудуться саме такі змінення). Щоб так не сталося, потрібно замість ключового слова else використати ще одну команду elif: if choice.get() == 1: root.title('Заголовок змiнений') elif choice.get() == 2: root['bg'] = 'red' elif choice.get() == 3: root.geometry('600x300') X Мал. 6.75. Використання перемикачів у Python​

Приложения:

Ответы

Ответ дал: marius6762
0

Ответ:

На малюнку 6.75 зображені три перемикачі та кнопка використання яких можна реалізувати у проекті на Python.

Для реалізації обробки події Click для кнопки можна створити процедуру, наприклад, так:

```python

def button_click():

if choice.get() == 1:

root.title('Заголовок змінений')

elif choice.get() == 2:

root['bg'] = 'red'

elif choice.get() == 3:

root.geometry('600x300')

```

Де `choice` - це змінна, яка зберігає значення вибраного перемикача.

Щоб зв'язати цю процедуру з кнопкою, можна використати метод `command`:

```python

button = tk.Button(root, text="Змінити", command=button_click)

```

Де `tk` - це модуль Tkinter, а `root` - це вікно (Tk root window).

Таким чином, при натисканні на кнопку виконається процедура `button_click`, яка залежно від вибраного перемикача змінить заголовок вікна, колір фону або розміри вікна.

Наприклад, якщо у нас є такий код:

```python

import tkinter as tk

root = tk.Tk()

choice = tk.IntVar()

radio1 = tk.Radiobutton(root, text="Заголовок", variable=choice, value=1)

radio1.pack()

radio2 = tk.Radiobutton(root, text="Колір", variable=choice, value=2)

radio2.pack()

radio3 = tk.Radiobutton(root, text="Розміри", variable=choice, value=3)

radio3.pack()

button = tk.Button(root, text="Змінити", command=button_click)

button.pack()

root.mainloop()

```

То при виборі першого перемикача і натисканні на кнопку з'явиться вікно з зміненим заголовком, при виборі другого перемикача - з червоним фоном, а при виборі третього перемикача - з розмірами 600x300. Якщо ж перемикачі не вибрано, то при натисканні на кнопку зміниться розмір вікна.

Вас заинтересует