• Предмет: Информатика
  • Автор: nanagedz
  • Вопрос задан 4 месяца назад

1. Написати програму імітації викидання дванадцятигранного кубика.
Створити кнопку, яка буде викликати функцію roll() для відображення
випадкового числа від 1 до 12. 2. Змінити програму так, щоб імітувати викидання двох
шестигранних кубиків.

Ответы

Ответ дал: UkraineTopQQE
0

import random

import tkinter as tk

# функція roll для викидання дванадцятигранного кубика

def roll():

   result = random.randint(1, 12)

   label.config(text=result)

# функція roll_2d6 для викидання двох шестигранних кубиків

def roll_2d6():

   result1 = random.randint(1, 6)

   result2 = random.randint(1, 6)

   total = result1 + result2

   label_2d6.config(text=total)

# інтерфейс користувача

root = tk.Tk()

root.geometry("200x200")

# кнопка для викидання дванадцятигранного кубика

button = tk.Button(root, text="Roll d12", command=roll)

button.pack(pady=10)

# мітка для відображення результату викиду дванадцятигранного кубика

label = tk.Label(root, text="", font=("Helvetica", 24))

label.pack()

# кнопка для викидання двох шестигранних кубиків

button_2d6 = tk.Button(root, text="Roll 2d6", command=roll_2d6)

button_2d6.pack(pady=10)

# мітка для відображення результату викиду двох шестигранних кубиків

label_2d6 = tk.Label(root, text="", font=("Helvetica", 24))

label_2d6.pack()

root.mainloop()

Вас заинтересует