Доповідь на тему я в горах / 5 клас / Довкілля​

Ответы

Ответ дал: Millweis

Ответ:

Я з нетерпінням чекав на вихідні, тому що ми всією сім'єю зібралися поїхати в гори. Ми склали до рюкзаків: намет, спальні мішки, казанок, продукти. Поїхали автобусом. Ми з татом мріяли дослідити печеру, яка була у горі.

Коли приїхали, то я був здивований видом, що відкрився. Гори мені не здалися надто високими, хоч на вершинах лежав сніг. На горі було збудовано вежу для туристів, яка дозволяла піднятися ще на сімсот метрів. Якщо на неї піднятися, то можна розглянути краще місцевість.

Ми влаштувалися біля підніжжя гори. Спочатку вирішили встановити намет. Натягали сухих гілок, розвели багаття. Мама зварила в казанку смачну кашу з тушонкою. Поки мама готувала їжу я пройшовся, оглянув усе довкола. Ще раз глянув на гори, вони мали казковий вигляд. Навколо них росли дерева та чагарники. Цвіли дуже гарні квіти , літали метелики, бджоли та джмелі.

Пообідавши, ми пішли з татом шукати печеру. У гору піднімалася стежка, ми вирішили піти нею. Навколо неї росло багато низького чагарника та трави. Ми проходили повз дзюркотливих струмочків. І ось нарешті дісталися печери. Це отвір у горі. Але там уже були раніше люди, щоб було легше спуститися, були споруджені мотузкові сходи, які мали довжину близько трьох метрів. Ми ввімкнули ліхтар і спустилися низом. Стіни при вході зарості мохом. Там було сиро та темно. Згодом ця печера стане місцем відвідування туристів, але поки що в ній бувають лише рідкісні цікаві для всіх мандрівники.

Коли вийшли назовні, то помітили, що починає темніти. Тож пішли до місця, де залишили маму. Тільки ми дісталися, одразу ж настала ніч. Небагато посиділи біля вогнища, повечеряли і вирішили лягти спати. Закуталися у спальні мішки. Я не помітив, як заснув, і знову настав ранок. Вийшовши з намету, я вдихнув свіже і трохи прохолодне гірське повітря. Помилувався засніженими вершинами. Сьогодні ми планували піднятися на вежу, щоб оглянути згори місцевість.

Увечері повернулися додому. Я залишився задоволеним походом у гори. Ще довго згадуватиму їх прекрасні вершини, незвичайну рослинність. І звичайно ж печеру, в якій ми побували з татом.