Складіть алгоритм, за яким виконавець переміщується між границями Сцени в горизонтальному напрямку до натиснення клавіші 1. Після цього виконавець повинен переміщуватися між границями Сцени у вертикальному напрямку до натиснення клавіші 2.
Ответы
Ответ:
Встановити початкові значення координат виконавця (x,y) на Сцені.
Перевірити, чи не натиснута клавіша 1. Якщо так, перейти до наступного кроку.
Якщо клавіша 1 не натиснута, перевірити, чи є додатнім значенням різниці між координатою виконавця і границею Сцени зліва.
Якщо різниця додатня, перемістити виконавця на один піксель вліво (зменшити x на 1).
Якщо різниця від'ємна, перевірити, чи є додатнім значенням різниці між координатою виконавця і границею Сцени зправа.
Якщо різниця додатня, перемістити виконавця на один піксель вправо (збільшити x на 1).
Повторити кроки 3-6, доки клавіша 1 не буде натиснута.
Перевірити, чи не натиснута клавіша 2. Якщо так, перейти до наступного кроку.
Якщо клавіша 2 не натиснута, перевірити, чи є додатнім значенням різниці між координатою виконавця і границею Сцени зверху.
Якщо різниця додатня, перемістити виконавця на один піксель вгору (зменшити y на 1).
Якщо різниця від'ємна, перевірити, чи є додатнім значенням різниці між координатою виконавця і границею Сцени знизу.
Якщо різниця додатня, перемістити виконавця на один піксель вниз (збільшити y на 1).
Повторити кроки 9-12, доки клавіша 2 не буде натиснута.