Ответы
Ответ:
ні,Музика взаємодіє з кіно на різних етапах його розвитку: у часи німого кінематографа вона супроводжувала демонстрацію кінострічок. Спочатку для цього в кінотеатрах використовували мех. інструменти (грамофон, оркестріон тощо), згодом їх замінив піаніст-тапер. У той час існувало декілька видів муз. супроводу: імпровізація (варіації, фантазії, парафрази за творами композиторів), компіляція (підбір різних муз. творів відповідно до стилю, характеру дії окремих фрагментів кінострічки). Склад ілюстраторів поступово збільшувався: від невеликого інструм. ансамблю до симф. оркестру (у київ. кінотеатрі А. Шанцера його склад сягав 60 осіб). У зв’язку з цим запроваджено посаду кінодиригента, який мав підбирати відповід. репертуар, проводити репетиції оркестру та здійснювати муз. супровід кіносеансів (Л. Ревуцький і В. Золотарьов у П’ятому кінотеатрі Києва). Новий етап – спеціально створена музика до конкрет. фільму, тобто композиції. Це було рідкіс