• Предмет: Информатика
  • Автор: bulukinmot2000
  • Вопрос задан 4 месяца назад

даю 20 балов за ответ


1. чем различаются программы, работающие в текстовом и графиче- ском режимах?
2. Как определяются координаты пикселя на холсте?

3. Чем необычна система координат, которая используется в графичес ком режиме? Как вы думаете, почему выбрана именно такая система координат?

4. Что будет, если мы вызовем команду пиксель так: пиксель (синий, 10, 20)

В чём ошибка?

5. Чем отличается цикл по переменной от цикла * N раз» и от цикла с условием?

6. Можно ли зациклить программу, используя цикл по переменной?

7. Выполните по указанию учителя задания в рабочей тетради.

Ответы

Ответ дал: fitrecg
1

Відповідь:

1. Програми, що працюють у текстовому режимі, відображають лише текстову інформацію, тоді як програми у графічному режимі можуть відображати графіку та зображення.

2. Координати пікселя на полотні визначаються за допомогою системи координат X та Y.

3. Система координат у графічному режимі не звичайна тим, що початок координат знаходиться у верхньому лівому кутку екрану. Це зроблено для спрощення роботи з графікою.

4. Це команда буде помилковою, оскільки першим аргументом має бути координата X, другим - координата Y, а третім - колір.

5. Цикл по змінній виконується певну кількість разів, визначену значенням змінної. Цикл "N раз" виконується N раз. Цикл з умовою виконується до тих пір, поки умова є істинною.

6. Так, можна зациклити програму за допомогою циклу по змінній.

7. - - - - -


bulukinmot2000: я русский но все ровно дякую
Вас заинтересует