• Предмет: Информатика
  • Автор: mariyabusnko
  • Вопрос задан 3 месяца назад

. Створити проєкт, у якому виконавець змінить свій образ, якщо натиснуто клавішу стрілка ліворуч, або програє 7 разів певну мелодію, якщо натиснуто клавішу стрілка вгору. 2. Створити проєкт, у якому виконавець намалює квадрат, якщо натиснуто клавішу пропуск, або переміститься вперед на 200 кроків, якщо натиснуто клавішу стрілка вправо. 3. Створити проєкт, у якому виконавець, поки він не доторкнеться до межі, буде повторювати такі дії: рухатися вгору та говорити своє ім'я, якщо натиснуто клавішу стрілка вгору, або буде рухатися вниз, якщо натиснуто клавішу стрілка вниз.​

Ответы

Ответ дал: retwquu3
0

1.

import pygame

from pygame.locals import *

pygame.init()

window_width, window_height = 800, 600

window = pygame.display.set_mode((window_width, window_height))

player_image = pygame.image.load('player.png')

player_rect = player_image.get_rect()

player_rect.center = (window_width // 2, window_height // 2)

def change_player_image():

   pass

running = True

while running:

   for event in pygame.event.get():

       if event.type == QUIT:

           running = False

       elif event.type == KEYDOWN:

           if event.key == K_LEFT:

               change_player_image()

           elif event.key == K_UP:

               for _ in range(7):

                   pass

   window.fill((255, 255, 255))

   window.blit(player_image, player_rect)

   pygame.display.flip()

pygame.quit()



2.
import pygame

from pygame.locals import *

pygame.init()

window_width, window_height = 800, 600

window = pygame.display.set_mode((window_width, window_height))

player_x, player_y = window_width // 2, window_height // 2

def move_forward():

   global player_x

   player_x += 200

running = True

while running:

   for event in pygame.event.get():

       if event.type == QUIT:

           running = False

       elif event.type == KEYDOWN:

           if event.key == K_SPACE:

               pygame.draw.rect(window, (255, 0, 0), (player_x, player_y, 50, 50))

           elif event.key == K_RIGHT:

               move_forward()

   window.fill((255, 255, 255))

   pygame.display.flip()

pygame.quit()


3.

import pygame

from pygame.locals import *

pygame.init()

window_width, window_height = 800, 600

window = pygame.display.set_mode((window_width, window_height))

player_x, player_y = window_width // 2, window_height // 2

def move_up():

   global player_y

   player_y -= 10

   print("Мені належиться!")

def move_down():

   global player_y

   player_y += 10

running = True

while running:

   for event in pygame.event.get():

       if event.type == QUIT:

           running = False

       elif event.type == KEYDOWN:

           if event.key == K_UP:

               move_up()

           elif event.key == K_DOWN:

               move_down()

   if player_y <= 0 or player_y >= window_height:

       running = False

   window.fill((255, 255, 255))

   pygame.draw.circle(window, (255, 0, 0), (player_x, player_y), 50)

   pygame.display.flip()

pygame.quit()

Вас заинтересует