• Предмет: Информатика
  • Автор: romi42008
  • Вопрос задан 3 месяца назад

Наведено код класу Dog з конструктором: class Dog: def __init__(self, age= 0, name="Jake", price=45.6): self.age=age self.name=name self.price=price Виберіть, допустимі в цьому випадку способи створення об'єктів? 1)d1=Dog() 2)d2=(10,12,14,5) 3)d3=Dog(10,12.5) 4)d4=Dog(, "Bob", 13.5) 5)d5=Dog(7, "Rex", 55.6)

Ответы

Ответ дал: RICHGUY
1

Ответ:

В цьому випадку допустимими способами створення об'єктів класу Dog будуть:

d1 = Dog()

Цей спосіб створення об'єкта використовує конструктор без аргументів, тому значення age, name і price будуть встановлені за їхніми значеннями за замовчуванням: age=0, name="Jake", price=45.6.

d3 = Dog(10, 12.5)

Цей спосіб створення об'єкта передає значення age=10 та price=12.5, але значення name залишається значенням за замовчуванням "Jake".

d5 = Dog(7, "Rex", 55.6)

Цей спосіб створення об'єкта передає всі три значення: age=7, name="Rex", price=55.6.

Таким чином, допустимими способами створення об'єктів будуть:

d1 = Dog()

d3 = Dog(10, 12.5)

d5 = Dog(7, "Rex", 55.6)

Объяснение:


niktogp: Собака с именем 12.5 - это то, что мы заслужили)
RICHGUY: ага
niktogp: Я не уверен, что программа сама определит, какое значение соответствует какому полю
RICHGUY: я тоже так думаю
RICHGUY: ну все равно увидим
romi42008: Правильно:1,3,5.
Ответ дал: niktogp
1

Ответ:

1), 5)

Объяснение:

1) - Не передаем никаких аргументов ==> объект имеет поля дефолтные ==> Верно

2) - Много аргументов

3) - Имя будет 12.5

4) - Недопустимый синтаксис связанный с (,

5) - Все аргументы указаны ==> Верно

Вас заинтересует