• Предмет: Информатика
  • Автор: zgurskaasofia09
  • Вопрос задан 3 месяца назад

ПРОШУ ПОМОГИТЕ, СРОЧНО ДАЮ 45 БАЛЛОВ
Сплануй і розроби власний проєкт у середовищі скретч який презентує на захисті проєктів у класі під час планування проекту дай відповіді на запитання:
Яка назва проекту?
Яка ідея проекту?
Для кого призначено проект?
Які інформаційні матеріали потрібні для проекту?
Які об'єкти будуть використані у проекті?
Які події передбачені у проекті?
Як користувач дізнається про те як управляти подіями у проекті?
Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту?
Як виглядатиме сцена по завершенні проекту?
Які матеріали потрібні для захисту проекту?

Ответы

Ответ дал: ostalicka
2

Відповідь:

Назва проекту: "Автоматизована система керування готелем"

Ідея проекту: Розробка програмного забезпечення для автоматизації процесів у готельній сфері. Система буде допомагати в управлінні бронюваннями номерів, реєстрації гостей, контролі за наявністю вільних номерів, обліку послуг та розрахунку платежів.

Цільова аудиторія проекту: Готелі, мотелі, гостьові будинки та інші заклади готельної сфери.

Інформаційні матеріали: Для розробки проекту потрібні дані про структуру готелю (кількість номерів, типи послуг), дані про клієнтів (ім'я, контактна інформація), інформація про розцінки та послуги готелю.

Об'єкти, що будуть використані у проекті: Графічні об'єкти для відображення номерів готелю та інформації про них, об'єкти для взаємодії з користувачем (кнопки, поля введення даних), об'єкти для збереження та обробки даних (змінні, списки).

Передбачені події у проекті: Події можуть включати бронювання номерів, реєстрацію гостей, внесення змін у бронювання, відміну бронювання, розрахунок платежів та інші дії, пов'язані з управлінням готельними процесами.

Інформація для користувача про управління подіями: Інформація про управління подіями може бути надана через підказки та вказівки на екрані, наприклад, показати кнопки або текстові пояснення, які розкажуть, як взаємодіяти з системою, як робити бронювання, реєстрацію гостей та інші дії.

Вигляд на початку сцени проекту може бути показано віртуальне лобі готелю з приємною атмосферою, де будуть розташовані рецепція, ліфти та інші деталі середовища. На екрані можуть бути відображені графічні об'єкти номерів готелю, в яких користувач може обрати зацікавлений номер. Після вибору номеру може з'явитися стартове вікно бронювання, де користувач зможе ввести свої дані для бронювання.

Після завершення проекту сцена може змінитися на вікно, яке відображатиме підтвердження бронювання та інформацію про оплату. Також можна показати відповідне повідомлення про успішне завершення операції та можливість роздрукувати квитанцію чи отримати її в електронному форматі.

Для захисту проекту можуть знадобитися такі матеріали:

Презентація проекту з описом його основних функцій, переваг та потенційних користувачів.

Демонстрація роботи проекту в середовищі Scratch, показуючи основні функції та взаємодію з користувачем.

Опис процесу розробки проекту, включаючи використані ресурси та методи реалізації.

Результати тестування проекту, які підтверджують його функціональність та надійність.

Відповіді на можливі запитання від комісії або інших учасників захисту проектів.

Залежно від вимог класу або школи, можуть знадобитися додаткові матеріали, такі як скріншоти інтерфейсу проекту, код проекту в текстовому форматі, опис використаних алгоритмів чи інструкції для користувачів.


zgurskaasofia09: ДЯКУЮ, ДУЖЕ БАГАТО И ДОБРЕ ПОЯСНЕНО
Вас заинтересует