• Предмет: Информатика
  • Автор: Аноним
  • Вопрос задан 2 месяца назад

1. Накресли власний лабіринт.
2. Обери виконавця, який буде проходити лабіринт. Зменши його таким чином, щоб він зміг пройти через усі ворота.
3. Запрограмуй кнопки керування виконавцем: вгору, вниз, праворуч, ліворуч.
4. Якщо виконавець доторкнеться (блок «доторкається кольору» - в групі «Датчики») до стіни лабіринту (блок «якщо… то…)», то він переходить у початкову позицію проходження лабіринту
5. Додай ще двох виконавців, які будуть заважати та допомагати проходити лабіринт
основному виконавцю.
- Запрограмуй першого, що буде заважати: цей виконавець постійно рухається по лабіринту; якщо основний виконавець доторкається до нього, то основний виконавець повертається в початкову позицію, а спрайт, що заважає, - зникає на три секунди й з'являється у випадковій позиції, при цьому його розміри зменшуються на 3 %.
- Запрограмуй другого, що буде допомагати: цей виконавець постійно рухається по лабіринту; якщо основний виконавець доторкається до нього, то основний виконавець переміщується у випадкову позицію, а спрайт, що допомагає, - переміщується у випадкову позицію.
6. Протестуй власний проєкт.




срочна надо !!!


kkbm2009: братик пр ті в стендофф играеш???

Ответы

Ответ дал: pavlusdanylo
1

Відповідь:На жаль, я не маю можливості накреслити лабіринт у текстовому інтерфейсі, оскільки не маю можливості візуалізації. Однак, я можу пояснити кроки, які потрібно виконати для створення цього проекту в середовищі програмування, такому як Scratch:

Відкрийте середовище програмування Scratch і створіть новий проект.

Створіть графічний лабіринт за допомогою блоків малювання у Scratch. Використовуйте блоки "малювати лінію" або "малювати круг" для створення стін та проходів у лабіринті.

Додайте спрайт виконавця і налаштуйте його розміщення на початковій позиції лабіринту.

Додайте кнопки керування виконавцем за допомогою блоків управління у Scratch. Використовуйте блоки "коли натиснуто клавішу" для реагування на натискання клавіш вгору, вниз, праворуч та ліворуч.

Додайте блоки умов та дій, щоб перевірити, чи виконавець доторкнувся до стіни лабіринту. У разі доторкання виконавець повертається на початкову позицію.

Додайте ще два спрайти, які будуть заважати та допомагати основному виконавцю. Налаштуйте їх рух та взаємодію з основним виконавцем за допомогою блоків управління та умов.

Перевірте свій проєкт, запустивши його у середовищі Scratch. Перевірте, чи виконавець може пройти лабіринт, уникнувши перешкод та взаємодіючи з допоміжними спрайтами.

Це загальний опис процесу створення такого проекту у середовищі програмування Scratch. Ви можете скористатись блоками та функціями Scratch для реалізації потрібної логіки та функціональності.

Пояснення:

Вас заинтересует