• Предмет: Информатика
  • Автор: kopik3333
  • Вопрос задан 3 месяца назад

Завдання. Розробити проєкт «Чи знаємо ми казки?», який реалізує такий сценарій.
На сцені з тлом із казки, наприклад, прянична хатинка, з’являється герой і запитує: «Хто
автор цієї казки?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, чути
оплески, якщо ні – інший звук.

Ответы

Ответ дал: ardrig09
0

Ответ:

Для розробки проекту "Чи знаємо ми казки?" можна використати мову програмування Python і бібліотеку Pygame для створення графічного інтерфейсу.

1. Створення графічного інтерфейсу

Створимо графічний інтерфейс за допомогою бібліотеки Pygame, який складатиметься з таких елементів:

- Фон з тлом з казки, наприклад, прянична хатинка.

- Текст з запитанням "Хто автор цієї казки?".

- Поле для введення відповіді.

- Кнопка для перевірки відповіді.

- Звукові ефекти для правильної та неправильної відповіді.

Приклад коду для створення графічного інтерфейсу:

```python

import pygame

# Ініціалізація Pygame

pygame.init()

# Розмір вікна

WINDOW_SIZE = (800, 600)

# Створення вікна

screen = pygame.display.set_mode(WINDOW_SIZE)

# Завантаження фонового зображення

background_image = pygame.image.load("background.png")

# Шрифт для текстових елементів

font = pygame.font.Font(None, 36)

# Текст запитання

question_text = font.render("Хто автор цієї казки?", True, (255, 255, 255))

# Поле для введення відповіді

answer_input = pygame.Rect(300, 300, 200, 50)

answer_text = ""

# Кнопка для перевірки відповіді

check_button = pygame.Rect(350, 400, 100, 50)

check_text = font.render("Перевірити", True, (255, 255, 255))

# Завантаження звукових ефектів

correct_sound = pygame.mixer.Sound("correct.wav")

incorrect_sound = pygame.mixer.Sound("incorrect.wav")

```

2. Обробка подій

Для обробки подій, таких як введення тексту та натискання кнопки, використовується цикл подій Pygame. У циклі перевіряється кожна подія, і якщо це подія введення тексту, то текст додається до змінної `answer_text`, а якщо це подія натискання кнопки, то перевіряється, чи була введена правильна відповідь, і відтворюється відповідний звуковий ефект.

Приклад коду для обробки подій:

```python

# Цикл подій

while True:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

pygame.quit()

quit()

elif event.type == pygame.KEYDOWN: # обробка події введення тексту

if event.unicode.isalpha():

answer_text += event.unicode

elif event.key == pygame.K_BACKSPACE:

answer_text = answer_text[:-1]

elif event.type == pygame.MOUSEBUTTONDOWN: # обробка події натискання кнопки

mouse_pos = pygame.mouse.get_pos()

if check_button.collidepoint(mouse_pos):

if answer_text.lower() == "автор":

correct_sound.play()

else:

incorrect_sound.play()

answer_text = ""

# Відображення елементів на екрані

screen.blit(background_image, (0, 0))

screen.blit(question_text, (300, 200))

pygame.draw.rect(screen, (255, 255, 255), answer_input, 2)

answer_surface = font.render(answer_text, True, (255, 255, 255))

screen.blit(answer_surface, (answer_input.x + 10, answer_input.y + 10))

pygame.draw.rect(screen, (255, 255, 255), check_button)

screen.blit(check_text, (check_button.x + 10, check_button.y + 10))

# Оновлення вікна

pygame.display.update()

```

3. Додавання питань і відповідей

Для додавання питань і відповідей можна створити окремий файл з питаннями та відповідями, наприклад, у форматі CSV. Для зчитування даних з файлу можна використати стандартну бібліотеку Python `csv`. Якщо питань і відповідей багато, можна створити додаткові екрани або рівні з різними питаннями.

Приклад файлу з питаннями та відповідями (questions.csv):

```

Казка,Автор

"Ріпка",Самуїл Маршак

"Колобок",Народна казка

"Лисичка та журавель",Народна казка

```

Приклад коду для зчитування даних з файлу та виведення питання на екран:

```python

import csv

# Зчитування даних з файлу

with open("questions.csv", newline="") as file:

reader = csv.reader(file)

next(reader) # пропускаємо перший рядок з назвами стовпців

questions = list(reader)

# Випадкове питання

question, answer = random.choice(questions)

# Текст запитання

question_text = font.render(question, True, (255, 255, 255))

```

Це лише приклад, і програму можна доповнити залежно від потреб проекту "Чи знаємо ми казки?".

ARDRIG09


alice12324: помогите пожалуйста с информатикой ​
https://znanija.com/task/53166228?utm_source=android&utm_medium=share&utm_campaign=question
alice12324: посмотри этот вопрос
Вас заинтересует