• Предмет: Информатика
  • Автор: Аноним
  • Вопрос задан 3 месяца назад

У багатьох іграх потрібно підкидати гральний кубик. Створіть програму, яка буде підкидати кубик, а потім виводити на LED-дисплей отримане число. Після струшування пристрою має генеруватися випадкове значення від 0 до 6. Наприклад, якщо випало 2, виводимо двійку на кубику.

Язык JavaScript, пж помогите дам 55 баллов

Ответы

Ответ дал: itopsnayper
2

Ответ:

Ось приклад програми на JavaScript, яка симулює кидок кубика та виводить результат на LED-дисплей:

// Функція для генерування випадкового числа від 1 до 6

function rollDice() {

 return Math.floor(Math.random() * 6) + 1;

}

// Функція для виведення результату на LED-дисплей (в цьому випадку просто в консоль)

function displayResult(result) {

 console.log(`Кубик випав на ${result}`);

}

// Функція для симуляції кидка кубика та виведення результату

function simulateDiceRoll() {

 // Симулюємо кидок кубика

 const result = rollDice();

 // Виводимо результат на LED-дисплей

 displayResult(result);

}

// Викликаємо функцію для симуляції кидка кубика

simulateDiceRoll();

Объяснение:

Цей код генерує випадкове число від 1 до 6 та виводить його в консоль. Ви можете модифікувати функцію displayResult для відображення результату на реальному LED-дисплеї, якщо ви використовуєте фізичний пристрій для цього.


Аноним: Спс!!!!!!
Вас заинтересует