1. Справжнє прізвище Олександра Олеся:
А Косач
Б Квітка
В Кандиба
2. Навчалася Леся Українка:
А У Київській духовній семінарії
Б У Київському університеті
В Удома
3. Вкажіть, до якого напрямку належить творчість М. Вороного:
А імпресіонізм
Б експресіонізм
В символізм
4. Дорога в Казку з твору О.Олеся — це символ:
А нездійсненної мрії
Б духовних поривань до кращого життя
В обману, хибного шляху
5. Вкажіть жанр твору О. Олеся «По дорозі в Казку»:
А драма-феєрія
Б драматичний етюд
В драматична поема
6. Визначте конфлікт твору «Лісова пісня»:
А батьків і дітей
Б старого і нового
В духовних поривань душі і реальності

(Середній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)
7. Дайте визначення:
Символізм — це …
8. Назвіть основні мотиви лірики Лесі Українки.
9. Установіть відповідність між рядками поезій та назвами творів:
1 О. Олесь «Чари ночі» А Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти,
Так міцно, щільно, і закрить од світа
Я не боюсь тобі життя одняти,

Ти будеш мов руїна, листом вкрита

2 М. Вороний «Блакитна панна» Б Сміються, плачуть солов'ї
І б'ють піснями в груди:
"Цілуй, цілуй, цілуй її, —
Знов молодість не буде!

3 Леся Українка В Ви йшли, як сон, як міф укоханий,
«Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти» Що виринає з тьми століть…

4 М. Вороний «Інфанта»

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1,5 бала)
10. Зробіть короткий ідейно-художній аналіз поезії М. Вороного «Блакитна
панна» (або напишіть про власні враження від неї).
11. Складіть план порівняльної характеристики образів Мавки і Килини.

Ответы

Ответ дал: uwu133789uwu
1

1. Кандиба "в"

2. Удома "в"

3. Символізм "в"

4. Духовних поривань до кращого життя "б"

5. Драматичний етюд "б"

6. В духовних поривань душі і реальності "в"

7. Символізм — це одна зі стильових течій модернізму, що виникла у Франції в 70-х pp. XIX ст., а в українській літературі поширилася на початку XX ст. Основною рисою символізму є те, що конкретний художній образ перетворюється на багатозначний символ.

8. Патріотичні та громадянські

9. Олесь "Чари ночі" - Сміються, плачуть солов'ї 1 б'ють піснями в груди: "Цілуй, цілуй, цілуй її, - Знов молодість не буде!

Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти, Так міцно, щільно, і закрить од світа. Я не боюсь тобі життя одняти - Ви йшли, як сон, як міф укоханий, Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти» Що виринає з тьми століть...Ти будеш мов руїна, листом вкрита

Блакитна панна» - взірець пейзажної лірики. Поет М. 11. Вороний оспівав весну як блакитну панну. Поряд зі звичними, традиційними у фольклорі та в літературі засобами виразності (весна запашна, чарівна, у прозорих шатах, у серпанках) автор використовує біблійну урочисту лексику («Осанна!»), метафори («в душі моїй, в сяйві мрій в'ються хмелем арабески»), мистецькі терміни (арабески, фрески, гротески). І це надає творові неповторне інтелектуально-мистецьке естетичне забарвлення. Тема: Має крилами Весна запашна, Лине все в прозорих шатах,

У серпанках і блаватах...

Ідея:Довгожданна, нездоланна... Ось вона - Блакитна Панна!... Художні тропи

епітети: весна запашна, прозорих шатах, вродою святою, неземною чистотою, променистою росою; метафори: сміючись на пелюстках, на квітках; порівняння: а вона, як мрія сна чарівна; анафора: має крилами Весна запашна; окличні речення: ось вона Блакитна Панна!; Їй виспівує: «Осанна

12. на фото

Приложения:
Вас заинтересует