• Предмет: Информатика
  • Автор: yanapomaranska
  • Вопрос задан 3 месяца назад

Створіть проєкт на Arduino і додайте макетну плату. За
допомогою світлодіодів відобразіть усі можливі комбінації,
які можуть випасти при підкиданні гральних кісток (1, 2, 3,
4, 5, 6). Розташуйте на платі всі можливі комбінації. Кожна
комбінація — це світлодіоди певного кольору, а кількість
світлодіодів дорівнює комбінації, яка випаде (якщо 1, то
тільки 1 світлодіод і так далі). З'єднайте їх і запрограмуйте
так, щоб при натисканні на кнопку генерувалося випадкове число від 1 до 6. Яке число було згенероване, та кількість
світлодіодів і засвітиться
На малюнку приклад для комбінацій 5,6, інші треба доробити, прошу код та фото плати

Приложения:

Ответы

Ответ дал: arseniymatv2010
0

Ответ:

const int buttonPin = 2; // Пін для кнопки

const int ledPins[] = {3, 4, 5, 6, 7, 8}; // Піни для світлодіодів від 1 до 6

int lastButtonState = LOW;

int randomNumber = 0;

void setup() {

pinMode(buttonPin, INPUT);

for (int i = 0; i < 6; i++) {

pinMode(ledPins[i], OUTPUT);

}

randomSeed(analogRead(0)); // Ініціалізація генератора випадкових чисел

}

void loop() {

int buttonState = digitalRead(buttonPin);

if (buttonState == HIGH && lastButtonState == LOW) {

randomNumber = random(1, 7); // Генеруємо випадкове число від 1 до 6

displayLEDs(randomNumber); // Відображаємо світлодіоди відповідно до числа

}

lastButtonState = buttonState;

}

void displayLEDs(int number) {

for (int i = 0; i < 6; i++) {

digitalWrite(ledPins[i], LOW); // Вимикаємо всі світлодіоди

}

for (int i = 0; i < number; i++) {

digitalWrite(ledPins[i], HIGH); // Вмикаємо світлодіоди від 1 до "number"

}

}

Цей код встановлює зв'язок між кнопкою та макетною платою Arduino, генерує випадкове число після натискання кнопки і вмикає відповідну кількість світлодіодів на основі числа. Вам потрібно буде додати решту світлодіодів для інших комбінацій 1, 2, 3 і 4, і приєднати їх до відповідних пінів Arduino.


yanapomaranska: Можна фото плати будь ласка
Вас заинтересует