• Предмет: Информатика
  • Автор: lebedovichm
  • Вопрос задан 1 месяц назад

Створи у Скретчі програму, за якою Котик малював би коло радіусом приблизно 50 точок. Как это сделать?

Ответы

Ответ дал: Whatpak
1

Запустіть Scratch і створіть новий проект.

Додайте об'єкт котика на сцену.

Використовуйте блок "Коли зелений флажок натиснутий" (When Green Flag Clicked), щоб почати виконання програми.

Використовуйте блоки "Повторити" (Repeat) та "Поворот на [градуси] градусів" (Turn) для того, щоб котик міг намалювати коло. Для наближеності до кола можна використовувати блок "Зачекай [секунди] секунд" (Wait) для встановлення часової затримки між кожним кроком.

Коли зелений флажок натиснутий

Повторити 360 раз

Перемістити на 1 пункт

Поворот на 1 градус

Зачекай 0.01 секунд

Зверніть увагу, що цей підхід може бути трошки наближеним, оскільки Scratch використовує апроксимацію для роботи з графікою.

Натисніть зелений флажок, щоб перевірити, як котик малює коло.

Щоб прибрати сліди від котика, використайте блок "Очистити екран" (Clear).

Вас заинтересует