Завдання 3

Є шахівниця розміром 8х8 і шаховий кінь. Програма має запитати в користувача ко- ординати клітинки поля і поставити туди коня. Завдання програми знайти і вивести шлях коня, за якого він обійде всі клітини дошки, стаючи в кожну клітинку тільки один раз. (Оскільки процес пошуку шляху для різних початкових клітин може затя- гнутися, рекомендується спочатку випробувати задачу на

Ответы

Ответ дал: sssr58041
1

Ответ:

Створіть програму на мові програмування свого вибору, яка взаємодіє з користувачем та вирішує поставлену задачу. Нижче наведено загальний план для алгоритму:

1. Запитайте в користувача початкові координати клітинки для коня.

2. Перевірте, чи введені координати знаходяться в межах шахівниці та чи є вони правильними.

3. Використовуючи алгоритм обходу в глибину (DFS) або інший відповідний алгоритм, знайдіть шлях коня, який проходить через всі клітини шахівниці та виводить цей шлях.

4. Впевніться, що конь пересувається відповідно до правил гри (кінь рухається буквою "Г" - два кроки в одному напрямку і один крок перпендикулярно).

5. Виведіть знайдений шлях.

Нехай це буде вихідне вам вказівання для розробки програми. Успіхів у вирішенні задачі!

Объяснение:

надеюсь что помог

Вас заинтересует