• Предмет: Литература
  • Автор: dfgjghhtgg
  • Вопрос задан 9 лет назад

Будь ласка допоможіть написати план переказу за твором М. В. Гоголя "Страшна помста "

Ответы

Ответ дал: vladnn52nn
0
Фантастичне і реалістичне зображення дійсності у творчості Н. В. Гоголя. Фантастика - це особлива форма відображення дійсності, логічно несумісна з реальним уявленням про навколишній світ. Вона поширена у міфології, фольклорі, мистецтві і в особливих, гротескних і «надприродних» , образах висловлює світогляд людини. У літературі фантастика розвивалася на базі романтизму, основним принципом якого було зображення виняткового героя, що діє у виняткових обставин. Це звільняло письменника від будь-яких обмежуючих правил, давало йому свободу в реалізації творчих можливостей і здібностей. Мабуть, це і приваблювало М. В. Гоголя, який активно використовував фантастичні елементи не тільки в романтичних, а й у реалістичних творах. Н. В. Гоголь - виключно самобутній, національний письменник. Він створив чарівний образ Батьківщини, звертаючись не тільки до мотивів народних переказів та легенд, а й до фактів дійсного життя. Поєднання романтичного і реалістичного стає найважливішою особливістю творів Гоголя і не руйнує романтичної умовності. Опис побуту, комічні епізоди, національні подробиці вдало поєднуються з ліричною музикальністю, властивою романтизму, з умовним ліричним пейзажем, що виражає настрій, емоційну насиченість розповіді. Націо-ний колорит і фантастика, звернення до переказів, казок, народних легенд свідчать про становлення в творчості М. В. Гоголя національного, самобутнього початку. Найбільш яскраво ця особливість письменника відображена в його чудових «Вечори на хуторі біля Диканьки» . Тут фольклорна демонологія та фантастика постають то в гротескному вигляді ( «Пропала грамота» , «Зачароване місце» , «Ніч перед Різдвом» ) , то в трагічно жахливому ( «Страшна помста» ) . Фольклорне початок простежується і в сюжеті повістей, і в суті конфлікту - це традиційний конфлікт, що полягає в подоланні перешкод, що стоять на шляху закоханих, в небажанні родичів видати дівчину за кохану людину. За допомогою «нечистої сили» ці перешкоди, як правило, долаються. Так, коваль Вакула летить на межі до Петербурга за Царициним черевичками; Петро за допомогою «нечистої сили» видобуває скарб, який дає йому можливість одружитися на Парасці; Левко, завдяки заступництву русалочки, знаходить своє щастя з Ганною. На відміну від багатьох романтиків, у яких фантастичне і реальне різко розділені і існують самі по собі, у Гоголя фантастика тісно переплітається з реальністю і служить засобом комічного або сатиричного зображення героїв, вона грунтується на народній стихії. Його Соло-ха ( «Ніч перед Різдвом» ) роз'їжджає на мітлі, заграє з чортом, з дяком. Вона і відьма, і в той же час жвава й спритна сільська баба, якій заздрять інші жінки. Солоха показана Гоголем з лукавою насмішкуватістю, завдяки чому фантастика сприймається як умовний гротеск, гумор, перемикається в побутовій, сатиричний план. Такий же і образ риса, що поєднує в собі реальні риси людини з фантастичними. Він «перестрибує з одного копитця на інше і дует собі в кулак, бажаючи скільки-небудь відігріти замерзнувшіе руки ». У цьому образі немає нічого містичного, таємничого, він сприймається як пародійний образ, він реальний. «Підсмажують в пеклі грішників» рис порівнюється з «бабою, підсмажують на Різдво ковбасу» . Особливість гоголівської фантастики в тому, що вона заснована на зближенні людських персонажів з «нечистою силою» . Так, біс в «Ночі перед Різдвом »описується як пародія на чиновника: « ...ззаду він був справжній губернський стряпчий в мундирі, тому що в нього висів хвіст, такий гострий і довгий, як теперішні мундирних фалди ».
Ответ дал: dfgjghhtgg
0
Дякую ! Корисна інформація ! Але потрібно план на 12 пунктів !
Вас заинтересует