• Предмет: Информатика
  • Автор: rubin12345
  • Вопрос задан 4 месяца назад

С++
1. Чи обов’язково в прототипах функцій вказувати ідентифікатори змінних?
2. Що таке локальні змінні?
3. Що таке формальні параметри?
4. Що таке рекурсивна функція? Навести приклад.
5.Чи може глобальна змінна бути розташована у тілі програми?

Ответы

Ответ дал: sendaz
1

Ні, не обов'язково вказувати ідентифікатори змінних у прототипах функцій. У прототипах функцій можна вказувати лише типи параметрів функції та їх кількість, без вказання їх ідентифікаторів.

Локальні змінні - це змінні, які оголошуються всередині блоку коду, такого як функція, цикл або умовний оператор. Ці змінні існують лише в межах свого блоку і не доступні за його межами. Після виходу з блоку коду, де були оголошені локальні змінні, вони автоматично знищуються.

Формальні параметри - це параметри, які визначаються в оголошенні функції. Їхні ідентифікатори є локальними змінними у тілі функції. Формальні параметри використовуються для передачі значень аргументів, які будуть використовуватись у функції.

Рекурсивна функція - це функція, яка викликає саму себе. Це корисний інструмент програмування, коли завдання, що розв'язується функцією, може бути розбите на більш малі підзадачі, що можуть бути вирішені шляхом виклику тієї ж функції. Приклад рекурсивної функції для обчислення факторіалу:

int factorial(int n) {

 if (n == 0) {

   return 1;

 } else {

   return n * factorial(n-1);

 }

}

Так, глобальна змінна може бути оголошена у тілі програми, але не всередині будь-якого блоку коду, такого як функція чи цикл. Глобальна змінна буде доступна у всьому файлі програми, але її можна використовувати тільки після її оголошення.


rubin12345: Дякую
Вас заинтересует