• Предмет: Информатика
  • Автор: ThisIsPE4KA
  • Вопрос задан 4 месяца назад

11. Складіть проєкт, у якому виконавець дійде
до правого краю Сцени, обійшовши червоні
перешкоди . Вказівка: використайте блок доторкається кольору з групи Датчики.
12. Складіть проєкт, у якому відбувається малювання квадрата, довжина сторони якого дорівнює випадковому числу, якщо це випадкове число більше за 100, або малюється рівносторонній трикутник, довжина сторони якого дорівнює випадковому числу, якщо це випадкове число не більше за 100.
(мне просто нужны команды в скретче)

Ответы

Ответ дал: Mirox921
2

        Для проекту, у якому виконавець дійде до правого краю Сцени, обійшовши червоні перешкоди, можна використовувати такі блоки в Scratch:

блок "коли гравець торкається [кольору]": для визначення того, коли виконавець доторкнеться червоної перешкоди

блок "рухатися на [N] кроків": для переміщення виконавця вправо, коли він не доторкається червоної перешкоди

блок "обертатися на [N] градусів": для зміни напрямку руху виконавця після доторкання до червоної перешкоди

         Для проекту, у якому відбувається малювання квадрата або рівностороннього трикутника в залежності від випадкового числа, можна використовувати такі блоки в Scratch:

блок "випадкове число від [A] до [B]": для визначення випадкового числа для довжини сторони квадрата або трикутника

блок "малювати лінію в напрямку [N] на [L] кроків": для малювання сторони квадрата або трикутника

блок "обернути на [N] градусів": для зміни напрямку малювання трикутника при малюванні кожної сторони

блок "очистити екран": для очищення екрану перед малюванням нової фігури.


katyakravchenko2209: Нічого не зрозуміла.Можна будь ласка написати який блок за яким ставляти
katyakravchenko2209: Ви просто написали блоки які використовувати,а як саме робити взагалі не зрозуміло
Вас заинтересует