• Предмет: Информатика
  • Автор: vikamelnicenko83
  • Вопрос задан 5 месяцев назад

ОЧЕНЬ СИЛЬНО НАДО!!1. Опишіть лінійні алгоритмічні котрі ми сьогодні створювали Алиева Лена 2. Описуючи лінійні алгоритм за допомогою блок-схем, які блоки можна використовувати? 3. Які правила округлення існують всередовищі Scratch?​

Ответы

Ответ дал: maksbroska
0

1) Лінійні алгоритми - це алгоритми, які містять послідовність інструкцій, які виконуються по порядку від початку до кінця, без змінення послідовності виконання. Нижче наведено декілька прикладів лінійних алгоритмів:

Обчислення площі прямокутника, заданого довжиною і шириною:

Прочитати довжину прямокутника

Прочитати ширину прямокутника

Обчислити площу прямокутника, яка дорівнює добутку довжини та ширини

Вивести площу прямокутника

Обчислення середнього арифметичного двох чисел:

Прочитати перше число

Прочитати друге число

Обчислити суму двох чисел

Обчислити середнє арифметичне, яке дорівнює сумі чисел, розділеної на два

Вивести середнє арифметичне

Обчислення факторіалу числа:

Прочитати число

Ініціалізувати змінну, що містить факторіал, зі значенням 1

Для кожного числа від 1 до числа, включно, множити факторіал на це число

Вивести факторіал числа


2) Блок-схема - це графічне представлення алгоритму, в якому блоки зображують операції, а стрілки з'єднують блоки та показують порядок виконання. Для створення блок-схем лінійного алгоритму можна використовувати наступні блоки:

Початок (початок виконання алгоритму)

Кінець (кінець виконання алгоритму)

Введення (введення даних)

Виведення (виведення результату)

Обчислення (виконання арифметичних операцій)

Умова (виконання інструкцій залежно від умови)

3) У всередині середовища Scratch можна використовувати так зване "стандартне" правило округлення, яке зазвичай використовується в математиці і програмуванні.

Це правило полягає в тому, що якщо десяткова частина числа менша за 0.5, то число округлюється до меншого цілого, а якщо десяткова частина більша або дорівнює 0.5, то число округлюється до більшого цілого.

Наприклад:

3.2 буде округлено до 3

4.8 буде округлено до 5

2.5 буде округлено до 3

У Scratch є спеціальний блок "округлити", який можна використовувати для округлення чисел. Цей блок має два параметри: число, яке потрібно округлити, та кількість знаків після коми. Якщо кількість знаків після коми не вказана, то за замовчуванням використовується 0.

Вас заинтересует