• Предмет: Информатика
  • Автор: game37162
  • Вопрос задан 4 месяца назад

2. Практичне завдання на оцінку Складіть проєкт, у якому виконавець, поки він не доторкнеться до межі буде повторювати такі дії: рухатися вгору 30 кроків та говорити "Привіт!", якщо буде натиснуто клавішу стрілка вгору, або рухатися вниз і повідомляти "Як справи?", якщо буде натиснуто клавішу стрілка вниз.​


mamasikico: больше информации
TheLex100: Перевірь, я не впевнений

Ответы

Ответ дал: TheLex100
0

Ответ:  Надіюсь допоміг)

Объяснение:

Для виконання такої задачі потрібно використати бібліотеку Pygame для роботи з графікою та обробки подій.

Основний алгоритм:

Ініціалізувати Pygame та створити вікно.

Встановити початкові координати виконавця на середину вікна.

Встановити межу вгору і вниз, щоб виконавець не вийшов за межі вікна.

Запустити головний цикл, в якому обробляти всі події, включаючи натискання клавіш.

Якщо натиснуто клавішу стрілка вгору, перемістити виконавця вгору на 30 кроків і вивести повідомлення "Привіт!".

Якщо натиснуто клавішу стрілка вниз, перемістити виконавця вниз на 30 кроків і вивести повідомлення "Як справи?".

Перевіряти, чи виконавець не вийшов за межі вікна. Якщо так, зупинити його на межі.

Ось код, який виконує цей алгоритм:

import pygame

pygame.init()

# Встановлюємо розміри вікна

WIN_WIDTH = 800

WIN_HEIGHT = 600

win = pygame.display.set_mode((WIN_WIDTH, WIN_HEIGHT))

# Встановлюємо початкові координати виконавця

x = WIN_WIDTH // 2

y = WIN_HEIGHT // 2

# Встановлюємо межу вгору та вниз

TOP_BORDER = 100

BOTTOM_BORDER = WIN_HEIGHT - 100

# Запускаємо головний цикл

while True:

   # Обробляємо події

   for event in pygame.event.get():

       if event.type == pygame.QUIT:

           pygame.quit()

           quit()

       

       # Якщо натиснуто клавішу

       if event.type == pygame.KEYDOWN:

           # Якщо натиснуто стрілку вгору

           if event.key == pygame.K_UP:

               # Переміщуємо виконавця вгору на 30 кроків

               y -= 30

               print("Привіт!")

           # Якщо натиснуто стрілку вниз

           elif event.key == pygame.K_DOWN:

               # Переміщуємо виконавця

Вас заинтересует