• Предмет: Информатика
  • Автор: shpagatto
  • Вопрос задан 5 месяцев назад

Завдання 3. Складіть наступну анімацію для спрайту Кіт: Кіт знаходиться в лівому
нижньому кутку, потім піднімається у верхній лівий кут, потім по діагоналі опускається
в правий нижній кут і повідомляє «Я Рижок!». пж если не получится прислать фотом напишите желательно на укр дам 100 баллов

Ответы

Ответ дал: Fatality007
0

import pygame

# ініціалізація Pygame

pygame.init()

# встановлення розміру вікна

screen = pygame.display.set_mode((400, 400))

# завантаження зображення кіт

cat = pygame.image.load("cat.png")

# початкові координати кіта

x = 0

y = 350

# швидкість руху кіта

speed = 5

# флаги руху кіта

moving_up = True

moving_right = False

# головний цикл гри

while True:

# обробка подій

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

pygame.quit()

exit()

# переміщення кіта

if moving_up:

y -= speed

if y < 50:

moving_up = False

moving_right = True

elif moving_right:

x += speed

y += speed

if x > 300:

moving_right = False

moving_up = False

else:

y = 350

x = 0

print("Я Рижок!")

# відображення кіта на екрані

screen.blit(cat, (x, y))

# оновлення екрану

pygame.display.flip()

# затримка, щоб анімація була плавною

pygame.time.delay(50)

Цей код створює вікно розміром 400 на 400 пікселів і завантажує зображення кіта з файлу cat.png. Далі він переміщує кіта по екрану з лівого нижнього кутка в верхній лівий кут, потім по діагоналі опускається в правий нижній кут і повідомляє «Я Рижок!». Якщо ви хочете, щоб анімація була повільнішою або швидшою, можете змінювати значення змінної speed і затримки на кожному кроці анімації.

Вас заинтересует