• Предмет: Информатика
  • Автор: zeynepserikhan
  • Вопрос задан 3 месяца назад

Ой бөлісейік Әсемай, Жадыра және Айсәуле Scratch программа- лау ортасында кейіпкермен жоба жасап отыр. Үшеуінің таңдаған спрайттары бірдей. Тек айырмашылығы – кейіп- кердің киімдерінде: бас киімі, мойынорағышы, етігі. Әсе- майдың жобасындағы спрайтта кейіпкердің бас киімі мен мойынорағышы болған жоқ. Айсәуленің кейіпкерінде етік жоқ. Әр қыздың кейіпкеріне тән заттарды ата. Калай шештің? Жұбыңмен бөліс. ​

Ответы

Ответ дал: PROTECHPRO
0

Ответ:

Сіздерге өз жобаларыңыздағы айырмашылықты шешу үшін ең жақсы нұсқаларды ұсынуға болады. Менің ұсыныстарым:

Әсемайдың жобасындағы спрайтта бас киім мен мойынорағышы болмаса да, бұл оқиғаларды жазып, оның жобасында қолданушыға жүйелердің қатарында басқа нәрселерді қосуға болады. Қосымша спрайттарды жасау немесе басқа арайларды қолдану орналасқан болар.

Айсәуленің кейіпкеріне етік қосу үшін, спрайттың жасау болған сақтанушысын ашықтау үшін оны жасау кіру керек. Сонымен қатар, етікті бастапқы кезден жасау керек.

Жадыраның жобасында Әсемай мен Айсәуленің қосымша спрайттарын тұрғызып, осы спрайттарды өздерінің кейіпкеріне енгізу керек.

Оның қосымша тақтасын жасау керек, осы тақтаның арқасында оқиғалар жасау үшін болатын белгішелерді қою керек.

Бұл анықтамаларды орындау арқылы, өз жобаларыңыздағы айырмашылықтарды шешуіңіз болады.

Объяснение:

Вас заинтересует